W związku z decyzją o czasowym zamknięciu instytucji kultury, od 7 do 29 listopada zostają zamknięte dla czytelników wszystkie agendy Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowej Soli. Zwroty i rezerwacje książek, których termin przypada na dni – od 2 do 28 listopada – zostaną przesunięte do 30 listopada. Jednocześnie informujemy, że opłaty za przetrzymanie zbiorów naliczone do 2 listopada pozostaną w mocy, natomiast od 2 do 29 listopada naliczanie opłat zostanie wstrzymane. Przez ten czas pozostajemy do Państwa dyspozycji będąc w kontakcie telefonicznym i mailowym. Numery i adresy znajdziecie na naszej stronie internetowej.

Czytelników gorąco zachęcamy też do śledzenia naszej strony internetowej i profilu na FB (będziemy tam zamieszczali podpowiedzi, co czytać i gdzie w dobie pandemii). Zachęcamy też do korzystania z bezpłatnej aplikacji Legimi, dzięki której w łatwy sposób można uzyskać nieograniczony dostęp do ponad 60 000 książek.

1.Wypożyczanie i zwroty zbiorów bibliotecznych odbywają się bez wolnego dostępu czytelników do księgozbioru, wyłącznie na wcześniejsze zamówienie:
-drogą mailową: Biblioteka Główna: wypozyczalnia@bibliotekanowasol.pl, Oddział dla Dzieci: oddzialdladzieci@bibliotekanowasol.pl, Filia: filia@bibliotekanowasol.pl
-telefoniczną: Biblioteka Główna: 68 35 53 428 wew. 12, Oddział dla Dzieci: 68 35 53 428 wew. 40, Filia: 68 451 18 41.
-przez konto biblioteczne czytelnika w e-katalogu, wybierając potrzebne pozycje. Wyniki wyszukiwania przenieść do zakładki Twoja półka, następnie wysłać na adres mailowy biblioteki.
2.Bibliotekarz po skompletowaniu zamówienia czytelnika ustala z nim termin odbioru na konkretną godzinę.
3.O umówionej godzinie czytelnik będzie mógł odebrać swoje zamówienie lub zwrócić zbiory w punkcie obsługi czytelnika (przed wejściami do poszczególnych agend biblioteki).
4.Punkty obsługi czytelnika będą czynne od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 – 16.00.