W Nowej Soli zakończono realizację zadania "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nowa Sól- Miasto – edycja 2017".

Projekt miał na celu wsparcie finansowe właścicieli nieruchomości, na których terenie zlokalizowane są budynki zabudowane materiałami zawierającymi azbest, zgodnie z założeniami „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nowa Sól - Miasto na lata 2015-2032.”

Celem zadania było usunięcie jak największej ilości szkodliwych wyrobów zawierających azbest.

W wyniku realizacji zadania przekazano do unieszkodliwienia 21,18 Mg odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.

Łączny koszt zadania wyniósł 10.287,00 zł. Dotację na realizację zadania Gmina otrzymała Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej                  w Zielonej Górze. Środki na dotację pochodzą w 50 % z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie tj. 5.143,50 zł oraz w 50 %                 z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze tj. 5.143,50 zł, co stanowi łącznie kwotę 10.287,00 zł czyli 100% kosztów kwalifikowanych realizacji zadania.

 

Zobacz także

Decyzja prezydenta Tyszkiewicza w sprawie wyborów

W poniedziałek 15 stycznia, prezydent Nowej Soli Wadim Tyszkiewicz ogłosił swoją decyzję w sprawie najbliższych wyborów samorządowych.

Więcej…

Otyń po 73 latach znów miastem

Otyń na nowo jest miastem – 1 stycznia 2018 przywrócono po 73 latach naszym sąsiadom prawa miejskie. Z tej okazji w Szkole Podstawowej w Otyniu odbyła się w piątek 12 stycznia uroczysta sesja Sejmiku Województwa Lubuskiego.

Więcej…

Nowa Sól w wielkim finale! Liczymy na Twój głos!

Trwa walka o charytatywne nagrody od Energi w finale wielkiego plebiscytu miast.Internauci wybrali 16 najładniej świątecznie oświetlonych miejsc w Polsce.

Więcej…