W Nowej Soli zakończono realizację zadania "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nowa Sól- Miasto – edycja 2017".

Projekt miał na celu wsparcie finansowe właścicieli nieruchomości, na których terenie zlokalizowane są budynki zabudowane materiałami zawierającymi azbest, zgodnie z założeniami „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nowa Sól - Miasto na lata 2015-2032.”

Celem zadania było usunięcie jak największej ilości szkodliwych wyrobów zawierających azbest.

W wyniku realizacji zadania przekazano do unieszkodliwienia 21,18 Mg odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.

Łączny koszt zadania wyniósł 10.287,00 zł. Dotację na realizację zadania Gmina otrzymała Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej                  w Zielonej Górze. Środki na dotację pochodzą w 50 % z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie tj. 5.143,50 zł oraz w 50 %                 z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze tj. 5.143,50 zł, co stanowi łącznie kwotę 10.287,00 zł czyli 100% kosztów kwalifikowanych realizacji zadania.

 

Zobacz także

Nowosolskie firmy nagrodzone

Portal Nowa Praca oraz Omni Modo nagrodzone, a firma Jost wyróżniona podczas gali Konkurs Biznes Wrażliwy Społecznie - spotkania lubuskich firm, które swoją wrażliwością zarażają innych i które niczym kula śnieżna wywierają wpływ na swoje otoczenie, realizując projekty na rzecz społeczności lokalnej, wykraczając poza zwykłe obowiązki i schematy.

Więcej…

Komunikacja miejska w okresie świąteczno-noworocznym

Biuro ds. Transportu Zbiorowego Urzędu Miejskiego Nowa Sól informuje, że w okresie świąteczno-noworocznym autobusy komunikacji miejskiej kursować będą w następujący sposób:

Więcej…

Uwaga, ważna informacja

Informujemy, że w poniedziałek 24 grudnia, Urząd Miejski w Nowej Soli będzie nieczynny.