W Nowej Soli zakończono realizację zadania "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nowa Sól- Miasto – edycja 2017".

Projekt miał na celu wsparcie finansowe właścicieli nieruchomości, na których terenie zlokalizowane są budynki zabudowane materiałami zawierającymi azbest, zgodnie z założeniami „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nowa Sól - Miasto na lata 2015-2032.”

Celem zadania było usunięcie jak największej ilości szkodliwych wyrobów zawierających azbest.

W wyniku realizacji zadania przekazano do unieszkodliwienia 21,18 Mg odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.

Łączny koszt zadania wyniósł 10.287,00 zł. Dotację na realizację zadania Gmina otrzymała Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej                  w Zielonej Górze. Środki na dotację pochodzą w 50 % z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie tj. 5.143,50 zł oraz w 50 %                 z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze tj. 5.143,50 zł, co stanowi łącznie kwotę 10.287,00 zł czyli 100% kosztów kwalifikowanych realizacji zadania.

 

Zobacz także

Dzień Pracownika Socjalnego

21 listopada obchodzimy Dzień Pracownika Socjalnego.

Więcej…

Wyniki wyborów uzupełniających

19 listopada br. odbyły się wybory uzupełniające do Rady Miasta Nowa Sól, w wyniku których nową radną została Monika Zofia Owczarek, zgłoszona przez Komitet Wyborczy Wyborców Wadim Tyszkiewicz.

Więcej…

Włodarze średnich lubuskich miast zorganizowali się w jedną drużynę

W nowosolskim Interiorze spotkali się szefowie sześciu lubuskich miast, aby wspólnie zakomunikować swoje potrzeby rozwojowe.

Więcej…