W Nowej Soli zakończono realizację zadania "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nowa Sól- Miasto – edycja 2018"

Projekt miał na celu wsparcie finansowe właścicieli nieruchomości, na których terenie zlokalizowane są budynki zabudowane materiałami zawierającymi azbest, zgodnie z założeniami „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nowa Sól - Miasto na lata 2015-2032.”

Celem zadania było usunięcie jak największej ilości szkodliwych wyrobów zawierających azbest.

W wyniku realizacji zadania przekazano do unieszkodliwienia 25,43 Mg odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Łączny koszt zadania wyniósł 10.966,45 zł.

Dotację na realizację zadania Gmina otrzymała z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości 10.966,45 zł co stanowi 100% kosztów kwalifikowanych realizacji zadania.

 

Zobacz także

Sesja Rady Miejskiej

W piątek 18 lipca o godzinie 18.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego odbędzie się sesja Rady Miejskiej.

Więcej…

Komunikat Sanepidu w sprawie wody

W poniedziałek 15 lipca nowosolski Sanepid wydał komunikat w sprawie jakości wody. Jest ona zdatna do picia.

Więcej…

Głosuj na Nową Sól!

Od 11 lipca do 1 sierpnia Nowa Sól walczy o głosy w konkursie  Planete + "Polska z góry" - zachęć do głosowania znajomych, udostępniając im link na Facebooku, na Twitterze albo mailem.

Więcej…