W Nowej Soli zakończono realizację zadania "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nowa Sól- Miasto – edycja 2018"

Projekt miał na celu wsparcie finansowe właścicieli nieruchomości, na których terenie zlokalizowane są budynki zabudowane materiałami zawierającymi azbest, zgodnie z założeniami „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nowa Sól - Miasto na lata 2015-2032.”

Celem zadania było usunięcie jak największej ilości szkodliwych wyrobów zawierających azbest.

W wyniku realizacji zadania przekazano do unieszkodliwienia 25,43 Mg odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Łączny koszt zadania wyniósł 10.966,45 zł.

Dotację na realizację zadania Gmina otrzymała z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości 10.966,45 zł co stanowi 100% kosztów kwalifikowanych realizacji zadania.

 

Zobacz także

Sesja Rady Miejskiej

W czwartek 28 marca o godzinie 10.00 odbędzie się sesja Rady Miejskiej w Nowej Soli.

Więcej…

Uwaga, ważna informacja

W związku z rozpoczęciem I etapu przebudowy ul. Fredry, na odcinku od bloku nr 8 do ul. Korczaka informujemy mieszkańców o utrudnieniach w ruchu drogowym.

Więcej…

Nakręć film i wygraj LEGO o wartości 1800 zł

Startujemy z nowym konkursem pt. „Czy jesteśmy EUropejczykami? Nowa Sól już 15 lat w UE”.

Więcej…