W dniach 4-5 marca 2020 r. nastąpi uruchomienie usługi E-Biletu w MPK SUBBUS! Od tego dnia uruchomiona zostanie sprzedaż kart Nowosolskiego subObszaru Funkcjonalnego, które będą jedynym nośnikiem biletów elektronicznych na terenie obsługiwanym przez MPK SUBBUS oraz korzystanie z nich w pojazdach MPK SUBBUS.

Koszt wydania karty spersonalizowanej (na bilety okresowe oraz elektroniczną portmonetkę) oraz kart na okaziciela (na elektroniczną portmonetkę) wynosi 10 zł. Minimalna kwota zasilenia konta elektronicznej portmonetki wynosi 10 zł, a suma środków na niej zapisanych nie może przekraczać 300 PLN. Elektroniczna portmonetka jest wirtualnym „portfelem”, z którego pobierane są środki za zakup biletów jednorazowych przy użyciu Karty Nowosolskiego subObszaru Funkcjonalnego w autobusach MPK SUBBUS.

Aby uzyskaćkartę spersonalizowaną należy pobrać i wypełnić wniosek w Punkcie Obsługi Klienta (Kasa Biletowa MPK SUBBUS, ul. Towarowa 2 w Nowej Soli) lub wypełnić formularz elektroniczny, który znajdą Państwo TUTAJ.

Wypełniając wniosek w formie papierowej, należy pamiętać o dostarczeniu zdjęcia o wymiarach 3,5 cm x 4,5 cm, a także okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz ewentualne uprawnienia do korzystania z ulgi.

Aby uzyskać kartę na okaziciela należy uiścić opłatę za wydanie karty w kwocie 10 PLN oraz zasilić ją minimalną kwotą wynoszącą 10zł.

W celu zapoznania się z funkcjonalnościami systemu E-Biletu w MPK SUBBUS zapraszamy do obejrzenia krótkich filmów instruktażowych, które znajdą Państwo TUTAJ.

Poniżej znajduje się do pobrania wniosek o wydanie karty spersonalizowanej, który po wypełnieniu, należy dostarczyć do POK wraz ze zdjęciem oraz dokumentami potwierdzającymi tożsamość i ewentualne uprawnienia do korzystania z ulgi.

Załącznik - WNIOSEK O WYDANIE SPERSONALIZOWANEJ KARTY NOWSOLSKIEGO SUBOBSZARU FUNKCJONALNEGOWNIOSEK O WYDANIE SPERSONALIZOWANEJ KARTY NOWSOLSKIEGO SUBOBSZARU FUNKCJONALNEGO

 

Zobacz także

Otwarcia ofert w zamówieniach publicznych

W związku z ograniczeniami w  funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego, otwarcia ofert w ramach prowadzonych postępowań o udzielenia zamówienia publicznego są transmitowane on-line.

Więcej…

TELEPORADY - 7 dni w tygodniu!

Zapraszamy do skorzystania z bezpłatnych teleporad w Stowarzyszeniu Relacja, z których może skorzystać każda osoba poszukująca szeroko rozumianego wsparcia.

Więcej…

Koronawirus - działania Straży Miejskiej

W związku z ogłoszeniem epidemii na obszarze Polski, nowosolska Straż Miejska w pierwszej kolejności realizuje powierzone zadania związane z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się koronawirusa  –  mają one nadany priorytet i są realizowane z pełnym zaangażowaniem posiadanych sił i środków.

Więcej…