Rekrutacja

Żłobek

Rekrutacja do Żłobka Miejskiego w Nowej Soli odbywa się od początku kwietnia i trwa przez cały miesiąc. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć do sekretariatu placówki. Dokumenty wymagane przy rekrutacji:
Karta zgłoszenia
Potwierdzenie miejsca zamieszkania
Zaświadczenie od lekarza rodzinnego stwierdzające brak przeciwwskazań odnośnie uczęszczania dziecka do żłobka
Ponadto we wniosku proszę wpisać:
Nr dowodu osobistego bądź pesel osoby upoważnionej do odbierania dziecka
Nazwę zakładu pracy – potwierdzoną pieczęcią
Poniżej znajdują się link z dokumentami potrzebnymi do rekrutacji:
http://zlobeknsol.pl/dokumenty/

obrazek na którym są trzy puzzle z wizerunkiem zabudowy miejskiej, pod nimi napis opracowanie planu ogólnego miasta nowa sól
plakat z logami miasto na fali, konkurs nasz zabytek oraz fundacja most the most

Dla mieszkańca

Urząd Miejski

Edukacja

Kultura

Organizacje pozarządowe

Samorząd

Sport

Turystyka

Sprawy społeczne

Komunikacja

O Nowej Soli

Flaga i Godło Polski z podpisem Dofinansowano ze środków Budżetu Państwa