Termin składania wniosków

Do 12 maja do godziny 15:00 rodzic/prawny opiekun może wypełnić wniosek i zgłosić dziecko do wybranej placówki, która dysponuje wolnymi miejscami. Rekrutacja prowadzona jest za pośrednictwem strony internetowej https://nabor.pcss.pl/nowasol/.

Wybór placówek

Rodzic może wskazać maksymalnie 3 placówki. We wniosku należy wskazać placówki uszeregowane według preferencji: od najbardziej preferowanej (pierwsze miejsce) do najmniej preferowanej (trzecie miejsce).

Sposób złożenia dokumentów

Wydrukowany i podpisany dokument można zanieść do szkoły pierwszego wyboru. Można też przesłać go z wykorzystaniem systemu „Nabór”, zgodnie z zamieszczonymi instrukcjami w tym zakresie.

To samo dotyczy potrzebnych oświadczeń – wszystkie wzory można znaleźć na wskazanej wyżej stronie internetowej.

Terminy ogłoszeń wyników

Lista kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych zostanie ogłoszona 30 maja.
Uwaga – nie jest to jednoznaczne z przyjęciem dziecka. Rodzic musi potwierdzić, że chce, aby uczęszczało ono do przedszkola lub szkoły, do której zostało zakwalifikowane, i powinien to uczynić do dnia 6 czerwca.

Lista kandydatów przyjętych i nieprzyjętych zostanie ogłoszona 10 czerwca.

Gdzie znaleźć informacje i pomoc

Szczegółowe informacje na temat rekrutacji oraz miejskich publicznych przedszkoli i szkół można znaleźć na stronie internetowej poświęconej naborowi. Tam też dostępne będą wszelkie niezbędne dokumenty. Pomoc można uzyskać również bezpośrednio w szkołach i przedszkolach.