Ogłoszenie Prezydenta Miasta Nowa Sól
Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278 z późn. zm.) oraz w związku z uchwałą Nr LXXXIII/719/24 Rady Miejskiej w Nowej Soli z dnia 28 marca 2024 r. w sprawie: zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Prezydent Miasta Nowa Sól ogłasza skrócenie naboru na członków Komitetu Rewitalizacji Miasta Nowa Sól.
Otwarty nabór kandydatów do Komitetu Rewitalizacji Miasta Nowa Sól będzie trwał do dnia 09.04.2025 r. włącznie. Organem właściwym do rozstrzygnięcia naboru i wyłonienia składu Komitetu jest Prezydent Miasta Nowa Sól. Szczegółowe zasady wyboru, tryb pracy i zakres działań Komitetu, zawarte zostały w Regulaminie określającym zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia).
Zgłoszenia należy dokonać poprzez czytelne wypełnienie formularza zgłoszeniowego kandydata do Komitetu Rewitalizacji Miasta Nowa Sól (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia) oraz dostarczenie go:
1) osobiście do sekretariatu Urzędu Miasta Nowa Sól, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, pok. 101, w godzinach pracy Urzędu;
2) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Nowa Sól, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, z dopiskiem na kopercie „Nabór kandydatów do Komitetu Rewitalizacji Miasta Nowa Sól”.
O terminie złożenia formularza zgłoszeniowego będzie decydować data jego wpływu.
Prezydent Miasta
Beata Kulczycka
https://bip.nowasol.pl/obwieszczenie-o-skroceniu-terminiu-naboru-do-komitetu-rewitalizacji.html?