Ogłoszenie Prezydenta Miasta Nowa Sól
Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278 z późn. zm.) oraz w związku z uchwałą Nr LXXXIII/719/24 Rady Miejskiej w Nowej Soli z dnia 28 marca 2024 r. w sprawie: zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Prezydent Miasta Nowa Sól ogłasza otwarty nabór na członków Komitetu Rewitalizacji Miasta Nowa Sól.
Komitet stanowić będzie forum współpracy i dialogu interesariuszy rewitalizacji z organami miasta w zakresie wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Nowa Sól na lata 2023-2030 oraz pełnić będzie funkcję opiniodawczo-doradczą Prezydenta Miasta Nowa Sól w zakresie rewitalizacji.
Otwarty nabór kandydatów do Komitetu Rewitalizacji Miasta Nowa Sól będzie trwał od dnia 04.04.2025 r. do dnia 11.04.2025 r. włącznie. Organem właściwym do rozstrzygnięcia naboru i wyłonienia składu Komitetu jest Prezydent Miasta Nowa Sól. Szczegółowe zasady wyboru, tryb pracy i zakres działań Komitetu, zawarte zostały w Regulaminie określającym zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia).
Zgłoszenia należy dokonać poprzez czytelne wypełnienie Formularza zgłoszeniowego kandydata do Komitetu Rewitalizacji Miasta Nowa Sól (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia) oraz dostarczenie go:
- osobiście do sekretariatu Urzędu Miasta Nowa Sól, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, pok. 101, w godzinach pracy Urzędu;
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Nowa Sól, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, z dopiskiem na kopercie „Nabór kandydatów do Komitetu Rewitalizacji Miasta Nowa Sól”.
O terminie złożenia formularza zgłoszeniowego będzie decydować data jego wpływu.
Prezydent Miasta
Beata Kulczycka
Załączniki
- Regulamin określający zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji;
- Formularz zgłoszenia – Deklaracja kandydata na członka Komitetu Rewital